پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
در راستای تقویت روابط و توسعه زیرساخت

در راستای تقویت روابط و توسعه زیرساخت

- 1402/09/09

تقویت روابط و هماهنگی بین شرکت پیشگامان اکسیر سبز آروند از شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان و ستادهای علمی و فناوری ریاست جمهوری، گامی مهم به‌سوی پیشرفت و توسعه در حوزه‌های علمی و فناوری می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشستی با هدف تقویت همکاری‌های استراتژیک و توسعه روابط، بین شرکت‌ پیشگامان اکسیر سبز آروند و ستاد علمی و فناوری برگزار شد.

در این نشست نسرین فیاض، مدیر شرکت پیشگامان اکسیر سبز آروند با مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری ریاست جمهوری دیدار کرد.

مصطفی قانعی در این دیدار بیان کرد: ورود سرمایه از بخش خصوصی به مراکز نوآوری به‌منظور حمایت از فرآیند تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه است.

ایشان همچنین مشاوره‌های ارزشمندی را به‌جهت شتاب‌دهی و پیشبرد هر چه بهتر طرح‌های نوآورانه و ایجاد گام‌های موثر به این شرکت ارائه دادند.

شرکت پیشگامان اکسیر سبز آروند با عنوان مرکز نوآوری گرونیدا، عضو پارک علم و فناوری خراسان بوده و با هدف نوآوری در صنایع غذایی فعالیت می‌کند.

دانلود پیوست خبر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.